KIRJAUDU SISÄÄN REKISTERÖIDY

Palautus

Tyytyväisyytesi tilaukseen on meille hyvin tärkeä. Annamme sinulle 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Jos jostain syystä haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.

HUOMIO: Kaikki tuotteemme lähtevät varastosta tai tehtaasta täydellisessä kunnossa. Jos huomaat, että toimituksessa ilmenee ulkoisia vaurioita, mainitse se selkeästi kuriiripalvelun lähettämisilmoituksessa, jossa ilmoitetaan "PAKKAUS NÄKYVÄSTI VAURIOITUNUT" ja ilmoita meille välittömästi sähköpostitse. Varmista, että paketti saapuu täydellisessä kunnossa. Muista, että emme voi olla vastuussa valituksista, jotka koskevat 24 tunnin toimituksen jälkeen tehtyjä vahingoittuneita tai puutteellisia paketteja.

NÄIN PALAUTAT TUOTTEITA

Ole huolellinen palautettavan tuotteen ja sen alkuperäispakkauksen kanssa. Jos olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, olet vastuussa tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Palautathan kaikki osat, myös käyttöohjeet.

Sinetöidyillä tuotteilla palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet. Mikäli palautat kosmetiikka- ja luontaistuotteita, tulee tuotteiden olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

Täytä tuotteen mukana tullut palautusilmoitus ja lähetä se palautettavan tuotteen mukana paketissa. Älä unohda ilmoittaa pankkitilinumeroasi, jotta voimme palauttaa rahat tilillesi.

Liimaa palautuskuoreen tai palautettavan paketin päälle lähetyksen mukana tullut valmis osoitetarra.

DB Schenkerin lähetykset palautetaan lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella millä paketti on noudettu. DB Schenkerillä ei ole erillistä palautustarraa, vaan suosittelemme säilyttämään alkuperäisessä paketissa olleen tarran, koska se nopeuttaa palauttamista huomattavasti.

Palauttaminen on maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa meille etukäteen palautuksesta.

Postin pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta 14 vuorokaden kuluessa noudosta.Tarkat ohjeet saat pakettiautomaatissa olevalta näytöltä sekä Postin verkkosivuilta.

Pyydä kuitti palautuksestasi. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta, joten säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.

Mikäli olet saanut meiltä viallisen tai väärän tuotteen, palauta tuote ohjeiden mukaisesti. Palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeeseen tulee kirjoittaa, miten vika tuotteessa ilmenee ja haluatko että lähetämme ehjän/oikean tuotteen tilalle. Jos kyseessä on väärä tai viallinen tuote, maksamme uuden tuotteen lähetyskulut.

Tuotteet, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Tästä poikkeuksesta on maininta tuotetekstissä. Terveydellisistä tai hygieniasyistä tuotteita, joiden sinetti on avattu, ei voi palauttaa. Kosmetiikka- ja luontaistuotepakkausten tulee olla palautuksissa avaamattomissa alkuperäispakkauksissa. Mikäli palautat esim. parfyymejä, hiuslakkaa, kynsilakkaa, puhdistusaineita tai vaalennusjauheita, käytä alkuperäistä varoitusmerkinnöillä varustettua kuljetuspakkausta.

Intiimi- ja hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Näihin kuuluu esimerkiksi hiustenhoitolaitteet ja kotiparturit, partakoneet,epilaattorit, ihokarvatrimmerit, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit sekä vuodevaatteet. Tuotteet, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Huom. Mikäli sinulla ei ole enää alkuperäistä kuljetuspakkausta tai tuotteelle on ollut toimitustavaksi vain kotiinkuljetus, ota yhteys asiakaspalveluumme. Saat palautukseen erilliset ohjeet pakkaamisesta ja merkinnöistä.

MAKSUSUORITUKSESI PALAUTUS

Palautamme tilauksesi maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa saatuamme peruuttamisilmoituksen, edellyttäen, että olemme vastaanottaneet palautuksen tai saanneet todisteen, että olet lähettänyt tuotteet takaisin. Palautukset maksetaan sillä maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme myös toimitusmaksun.

Maksukorttiveloitukset tulevat samalle maksukortille, jolla maksoit tilauksesi.

Tilinumeron ilmoittaminen palautuksen yhteydessä on erittäin tärkeää, mikäli olet maksanut tilauksesi laskulla tai verkkomaksuna, jotta voimme palauttaa rahat pankkitilillesi.

Jos käytit tilauksesi maksamiseen Ålandsbankenin tai S-Pankin tiliä, tapahtuu mahdollinen maksunpalautus seuraavasti: lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on linkki, jonka kautta pääset kirjautumaan omilla pankkitunnuksillasi järjestelmään ja johon voit syöttää tilinumerosi maksunpalautusta varten.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa vain osan tuotteista, vähennä palauttamiesi tuotteiden hinta lähetystä koskevan laskun loppusummasta. Kun palautat vain osan tilauksen tuotteista, tulee sinun kuitenkin maksaa toimitusmaksut.

Mikäli valitsit maksun erissä ja palautat osan saamistasi tuotteista, maksa erä-laskusi normaalisti. Palautettujen tuotteiden suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelman viimeisiltä eriltä. Laskutukseen liittyvissä asioissa ota yhteys Collector Bankin asiakaspalveluun, puh. 09 3158 9947 arkisin klo 9–18 (norm. pvm/mpm).