KIRJAUDU SISÄÄN REKISTERÖIDY

Sopimusehdot

  1. Yleiset ehdot

REKISTERINPITÄJÄ


Yrityksen nimi: Starbuna Oy
Y-tunnus: 2904165-8
Osoite: Maauunintie 27 D 36, 01450 Vantaa
Puhelin: +358 40 366 7557
Sähköpostiosoite: info@starbuna.fi


YHTEYSTIEDOT REKISTERIÄ KOSKEVISSA ASIOISSA

Asiakaspalvelukeskus
Sähköpostiosoite: info@starbuna.fi
Puhelin: +358 40 366 7557

Starbuna.fi on Starbuna Oy:n kauppapaikka. Tässä olevia sopimusehtoja sovelletaan asiakkaiden ja Starbuna Oy:n välisessä kauppasuhteessa. Starbuna Oy:n tarjoamien tuotteiden ja palvelujen osalta sovelletaan lisäksi kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja. Starbuna Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka löytyvät Starbuna Oy:n kotisivuilta. 

Starbuna Oy ei vastaa ylivoimaisesta eesteestä johtuvasta vahingosta. Ylivoimaisena esteenä pidetään ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka ei ole Starbuna Oy:nvaikutusalueella. Starbuna.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä välittömästi.

 

  1. Asiakas ja tietosuoja

Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä markkinoinnin, mainonnan ja kuluttajakaupan, osalta. Starbuna.fi on sekä yrityksille että kuluttajille. Yritysasiakkaiden ja Starbuna Oy:n välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisest tässä olevia sopimusehtoja, muilta osin noudatetaan Suomen kauppalakia.

Tilausta tehdessään, on asiakas velvoitettu luovuttamaan täydelliset yhteystietonsa, joiden pitää sisältää kuluttaja-asiakkaan nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero , sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero ja laskutusosoite.

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Starbuna Oy:n asiakasrekisteriin, ja näitä tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Starbuna Oy:llä ja saman konsernin yhiöillä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten esim. suoramarkkinointia) varten noudattaen henkilötietolakia (523/99).

Asetusten mukainen tietosuojaseloste on luettavissa osoitteessa Starbuna Oy, Mauunintie 27 D 36, 01450 Vantaa. Mikäli asiakas haluaa kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin tai tarkistaa itseään koskevat tiedot, onnistuu se ottamalla yhteyttä Starbuna Oy:n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen: Starbuna Oy, Mauunintie 27 D 36, 01450 Vantaa. Lisätietoja löytyy tietosuojaselosteessa.

Ostamisen jälkeen siakkaalle lähetetään tuotearvostelupyyntö, jos tilaukseen on lisätty sähköpostiosoite. Arvostelun antaminen on vapaaehtoista. Arvostelu sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Asiakkaan tietoja, kuten yhteystietoja, ei näytetä arvostelun yhteydessä julkisesti.

Arvostelujen kautta kerättyjä tietoja käytetään Starbuna.fi tuotevalikoiman, palvelujen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Starbuna.fi-sivustolla käytettävien evästeiden (Cookies) avulla kehitetämme sivustoa aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Starbuna.fi-sivustolla evästeet helpottavat, parantavat ja nopeuttavat asiointikokemusta. Käytämme evästeitä myös henkilökohtaisempien tuotesuositusten ja parempien tarjousten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste tarkoittaa pientä tekstitiedostoa, joka tallentuu Starbuna.fin verkkopalvelin kautta käyttäjän kiintolevylle. Jotta Starbuna.fi-sivusto toimii oikein, osa sen sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä. Todennäköisesti käyttäjän verkkoselain hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta voit myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta sivuston käytön päätyttyä. Lisätietoja löytyy selainkohtaisista käyttöohjeista ja selaimen valmistajan ohjeista.

 

  1. Hinnasto

Hinnastomme sisältävät arvonlisäveron, huomioi, ettei kuljetus sisälly hintaan ellei toisin ole mainittu. Selvien hintavirheiden kohdalla, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, mikäli voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen tämän virheen.

Hinnat tarkistetaan aina käsittelyhetkellä. Jos sinulla on avoin tilaus, hinnan laskiessa korjaamme hinnat. Toimitamme tuotteet alkuperäisellä hinnalla, jos tuotteen hinta nousee ennen tilauksen lähetystä.

Arviot toimitusajoista on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Starbuna Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ota vastuuta, jos toimitus viivästyy meidän vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattoista muutokisista. Pidämme oikeuden rajoittaa poikkeuksellisen suuria myyntieriä eikä Starbuna Oy myy jälleenmyyjille.

Ikärajat tuotteille on laissa määrätty. K-18-tuotteiden tilaaminen vaatii syntymäajan antamista Starbuna Oy:lle.

 

  1. Toimittaminen

Starbuna.fi tarjoaa laajan kuljetusvalikoiman, löydät lisätietoa eri toimitusmahdollisuuksista ja niiden palvelusisällöstä verkkosivuiltamme. Huomioimme ostoskorissa aina kuljetustarjoukset automaattisesti. Huomioithan, että yhden tilauksen tuotteet voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä.

Kun olemme vastaanottaneet valmiin tilauksen käsittely, pyrimme käsittelemään sen 48 tunnin sisällä. Valmis tilaus tarkoittaa, että kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty. Kun olet lähettänyt tilauksen, tilaus siirtyy käsiteltäväksi logistiikkakeskukseemme. Arvioitu toimitusaika on 1-5 arkiåäivää kun tuotetta löytyy varastostamme. Pyrimme lähettämään kaikki tilatut tuotteet samassa lähetyksessä, jos tilaus sisältää useampia tuotteita. Isot, yli 35 kg, tuotteet kuljetetaan omina lähetyksinä. Toimitamme tuotteen jälkitoimituksena, jos tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta. Löydät tiedon tuotteiden arvioidusta toimitusajankohdasta myös verkkokaupan tuotesivulla. 

Mikäli tuotteen saatavuus on huono tai tuotteen tomitus viivästyy meistä riippumattomista, Starbuna Oy ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle. Voit joko hyväksyä viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai perua tilauksen. Postikulut jälkitoimituksessa veloitetaan normaalisti voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Perumme tilauksen, jos tilaus on ollut varauksessa 7 päivää, ellei asiakas ole suostunut jälkitoimitukseen Starbuna Oy:n ehtojen mukaisesti.

TOIMITUSKULUT

Vaikka tilaukset tehdään samana päivänä, käsittelemme tilaukset erillisinä ja jokaiseen tilaukseen lisätään toimituskulut.

Toimituskulut ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.

 

  1. Maksaminen

Hyväksymme Starbuna.fissä maksutapoina verkkomaksun, korttimaksun ja laskun. Maksuvälineenä käyvät kortit ovat MasterCard, Visa, VisaElectron, American Express ja MobilePay. Jos haluat maksaa laskulla, se edellyttää henkilötunnuksen antamista.

Ilmoitamme Starbuna.fissä ajankohtaiset tiedot maksutavoista. Mikäli maksat verkossa (e-maksu) sinun tulee luoda asiakastili.

Yritysasiakkaillamme on mahdollista hakea laskutusasiakkuutta yritysmyyntimme kautta.

Klarna AB tarjoaa maksutapoina Klarna Laskun ja Klarna Erämaksun. Lisätietoa luoton myöntäjästä ja luoton tarkemmat kuvaukset on eritelty ostoskorissa lain vaatimalla tavalla.

Laskulla maksaessasi hyväksyt Collectorin yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdotvakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot, sekä vahvistat lukeneesi Collectorin henkilötietojen käsittelystä.

 

  1. Palautus- ja peruuttamisilmoitus

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Kuluttajasuojalain peruuttamisoikeus tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Sinun tulee ilmoittaa palautuksesta (peruuttamisoikeuden käyttämisestä) Starbuna Oy:lle 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Palautathan tuotteen heti tai viimeistään 14 vuorokauden kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta tuote alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus osoitteessa Starbuna.fi.

Noudatathan näitä ohjeita tuotteen palautuksen yhteydessä:

– Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta. Vastaat tuoteen arvon laskusta enintään tuotteen täyteen hintaan, mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti. Palautathan tuotteen kaikki osat mukaan lukien käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit. Sinetöityjen tuotteiden, esim. pelit, elokuvat ja CD-levyt, osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Palautettavien kosmetiikka- ja luontaistuotepakkausten tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

– Kun palautat tuotteen, täytä palautusilmoitus, löydät palautusilmoituksen Starbuna.fistä tai voit käyttää EU:n kuluttajaoikeusdirektiivin mukaista peruuttamislomaketta. Palautusilmoitus liitetään palautettavan tuotteen mukaan pakettiin. Ilmoitathan pankkitilinumerosi mahdollista rahanpalautusta varten.

– Noudata näitä ohjeita, jos olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen. Mainitse palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeessa, miten vika tuotteessa ilmenee, ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Vastaamme tuotteen lähetyskuluista, kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote.

– Jos tuotetta muunnellaan tai se valmistetaan toiveidesi mukaisesti, palautus- ja tilauksen peruuttamisoikeus ei koske niitä. Poikkeavasta palautusoikeudesta on maininta tuotetekstissä.

– Jos olet avannnut tuotteen sinetin, tuotetta ei voi palauttaa. Jos palautat kosmetiikka- ja luontaistuoteita, niiden tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa. Hygieniatuotteita, kuten esimerkiksi epilaattoreita, ihokarvatrimmereitä, hiustenhoitolaitteita ja kotipartureita, partakoneita, sähköhammasharjajoja ja suuhygienialaitteita, kuume- ja verenpainemittareita sekä vuodevaatteita ei voi palauttaa.

– Palautuksen voi tehdä Postin toimipisteissä.

 

  1. Tuotteen palauttaminen / vaihtaminen

 

Palautusoikeus on 14 päivää, voit palauttaa tuotteet postin maksuttomalla asiakaspalautuksella. Vastaamme palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta. Olethan yhteydessä ensin asiakaspalveluumme sähköpostitse (palautus@starbuna.fi), kun palautat kodinkoneita, yli 32-tuumaisia televisiota tai muuta erikoiskuljetusta vaativaa tuotetta.

Voit tutustua tuotteeseen ja käyttää sitä 14 päivän ajan. Huolehdithan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta siihen saakka, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Jos olet ottanut tuotteen käyttöön, vastaat lain mukaisesti sen arvon alentumisesta. 

Säilytäthän kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta Verkkokauppa.comilta.

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: kun tuotepakkaus on avattu, peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat muun muassa epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet ja hands-free –laitteet sekä vaipat ja muut vastaavat lastenhoitotuotteet.

Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole kuluttajansuojalain mukaisesti peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu sinun annettua suostumuksesi toimittamisen aloittamiseen ja jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon. 

Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti.

Laitathan palautettavaan tuotteeseen valmiin osoitetarran, jonka saat lähetyksen mukana.

PALAUTUSOSOITE: Starbuna Oy, Maauunintie 27 D 36, O1450 Vantaa.

Jos pakkaus palautetaan normaalina lähetyksenä ja lähetät pakkauksen Suomesta, palauttaminen on maksutonta. Suosittelemme, että pyydät tositteen palautuslähetyksestä. 

Palauttaessasi hajuvesiä, hiuslakkaa, kynsilakkaa, puhdistusaineita tai vaalennusjauheita, käytäthän palautuksessa alkuperäistä kuljetuspakkausta, jossa on kuljetukseen vaadittavat varoitusmerkinnät. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun, jos alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole, jotta saat ohjeet asianmukaisesta pakkaamisesta ja tarvittavista merkinnöistä.

Palauttaminen kotiinkuljetuksissa veloituksetta on mahdollista vain postitoimipaikasta, ei kotoa. Jos kotiinkuljetus on ainoa toimitustapa tuotteelle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tuotteen palauttamisesta. Meillä on oikeus veloittaa tällaisten kotiinkuljetustuotteiden kohdalla 50 euroa/tuote.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluatte vaihtaa kokoa, ilmoitathan haluamasi mallin nimi, artikkelinumero ja koko. Ilmoittathan myös tilausnumeron, jotta löydämme tilauksesi nopeammin ja varmistat, että saat oikean koon. Lähetämme uuden koon välittömästi, kun palauttettu koko on kirjautunut järjestelmäämme. Palautathan tuotteen ja tee uusi tilaus, jos haluat toiden mallin.

 

PERUUTUS-/PALAUTUSLOMAKE:                                                                               

Haluessasi peruuttaa tilauksen kokonaan tai palauttaa osan tilatuista tuotteista, lue huolellisesti ohjeet ja täytä tietosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen varmasti oikealle henkilölle. Laitathan tämän Peruutus-/palautuslomakkeen tuotteiden mukaan. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ensin, jos haluat vaihtaa kokoa.

PALAUTETTAVAT TUOTTEET: __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

HALUAN VAIHTA TUOTTEEN:_________________________________________________________

KOKOON:_________________________________

 

TILAUSNUMERO:___________________________________TILAUSPÄIVÄ:____________________

 

ASIAKKAAN NIMI:___________________________________________________________________

OSOITE:___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

SÄHKÖPOSTI :­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________________________

PUHELIN:_________________________________________________________________________

TILINUMERO:____________________________________________PANKKI:___________________

PÄIVÄMÄÄRÄ:_________________________ALLEKIRJOITUS:______________________________

  

  1. Takuu, tuki ja virhevastuu

Valmistaja määrittää heidän takuuehtojen mukaisesti takuun tuotteille. Ennen tuotteen käyttöönottoa, tutustuthan huolellisesti tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin. Löydät takuuehdot tuotteen käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai tuotteen valmistajan verkko-osoitteesta. Pääsääntöisesti takuu kattaa vain tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritelty tuotetiedoissa.

Valmistaja tai maahantuoja määrittää takuukorjauksen heidän takuuehtojen mukaisesti. Otathan suoraan yhteyttä valmistajaan tai heidän huoltoyhtiöön, tämä nopeuttaa huoltoa.

Huoltoaika-arvio on noin 10-15 arkipäivää. Joudumme toimittamaan osan meillä myytävistä tuotteistamme toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tästä johtuen arvioitu huoltoaika-arvio on noin 10-20 arkipäivää.

Jos tuote on aiheetta toimitettu takuuhuoltoon, kustannukset peritään kokonaisuudessaan sinulta. Emme vastaa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Perimme aiheettomasta huoltokäynnistä myös mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja yrityksellemme aiheutuneet kustannukset.

Ilmoitamme tuotteen saapmisesta huollosta ja säilytämme tuotetta kolme (3) kuukautta. Tämän jälkeen tuote menee kierrätykseen. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine)

Digitaalisista tallenteista määräytyy vastuu aina vaaranvastuun mukaisesti. Emme ole vastuussa digitaaliselle medialle tallennetuista tiedoista tai ohjelmistoista vaaranvastuun ollessa asiakkaalla. Varmuuskopiointi on sinun vastuulla. Huomioithan, että on varmuuskopiointi tulee tehdä aina ennen huoltoprosessia, perimme lisämaksun tiedostojen pelastamisesta vioittuneesta laitteesta. 

Starbuna Oy vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Saat lisätietoa sähköpostilla osoitteesta reklamaatio@starbuna.fi.

 

  1. Reklamaatio

Reklamoidessasi tavaran virheestä tai palauttaessasi tuotetta, sinun tulee esittää ostotodistus, kuitti tai muu todistus ostopaikasta ja –ajankohdasta. Pidätämme oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen reklamaatio@starbuna.fi. Asiakaspalautetta voit jättää verkkosivuillamme.

Reklamaatiohenkilöstö toimii suoraan johtoryhmän alaisuudessa. Tarvittaessa henkilökuntamme konsultoi johdon kanssa asiakkaan lähettämän reklamaation hoitamisessa.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Olethan ensin yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn. Voit nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Starbuna Oy:tä vastaan joko Starbuna Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä sinulla on asuinpaikka. Jollei asuinpaikkaa ole Suomessa, riitaisuudet käsitellään Starbuna Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

 

  1. Yritysasiakkaiden lisäehdot

Emme vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. Korvausvastuumme rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

Takuuaika yrityskäyttöön hankitulla laitteella määräytyy valmistajan takuuehtojen mukaisesti ja takuuajan päättyminen lopettaa myös Starbuna Oy:n vastuun. Takuu ja myyjän vastuu päättyy, jo tuote avataan sen muokkaamista varten ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.

Pidättämme oikeuden ohjata yritysasiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Saat lisätietoa huolloista sähköpostilla kirjoittamalla osoitteeseen huolto@starbuna.fi.

Digitaaliselle medialle tallennettu data ja ohjelmistot ovat käyttäjän vastuulla. Sinun vastuulla on varmuuskopioiden ylläpitäminen, perimme lisämaksun tiedostojen pelastamisesta tuotteen vioittumisen jälkeen.

Ilmoitamme tuotteen saapmisesta huollosta ja säilytämme tuotetta kolme (3) kuukautta. Tämän jälkeen tuote menee kierrätykseen. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine).

Emme ole velvollisia täyttämään sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella voittaa. Ylivoimaisen esteen sattuessa emme ole velvollisia korvaamaan asiakkaalle aiheutuvaa vahinkoa tai kustannuksia, ja on oikeutettu purkamaan sopimuksen.

Hyväksyt kiistattomasti sopimusehtomme jättäessäsi tilauksen ja/tai tarjouspyynnön. Jos käyttämäsi hankintasopimusehdot ovat ristiriidassa meidän sopimusehtojemme kanssa, noudatamme omia sopimusehtojamme.