KIRJAUDU SISÄÄN REKISTERÖIDY

Takuu ja huolto

Mahdollisista tuotteiden virheistä vastaamme Suomen lain mukaisesti.
Tuotteiden mukana tullut lähetysluettelo kannattaa säilyttää, sillä lähetysluettelo toimii osto- ja takuutodistuksena.

LAITTEEN TOIMITUS HUOLTOON

Mikäli laitteesi tarvitsee huoltoa, täytä huoltoilmoitus, jonka jälkeen voit toimittaa laitteen huoltoon seuraavilla tavoilla:

Toimitus huoltoliikkeeseen
Hepointa ja nopeinta huoltoa saadaksesi, toimita se suoraan valtuutettuun huoltoliikkeeseen. Laita mukaan täytetty huoltoilmoitus ja takuutodistus.

Toimitus postitse
Toimita laite, täytetty huoltoilmoitus ja takuutodistus postitse osoitteeseen:

 

 

Älä unohda pyytää postista tositetta lähettämästäsi tuotteesta.
Ota huomioon pidemmät käsittelyajat asioidessasi postin kautta.
Jälkimarkkinoinnin sähköpostiosoite: info@starbuna.fi

PAKKAAMINEN

Pakkaa laite huolellisesti, jotta se kestää varmasti kuljetuksen. Mikäli on mahdollista, käytä laitteen alkuperäispakkausta tai vastaavaa. Oikean kokoisella pakkauksella ja riittävällä pehmusteella minimoidaan kuljetuksesta aiheutuvat vahingot.

Lähetykseen tulee lisätä mukaan:
nimesi ja osoitteesi
puhelinnumerosi

Selvitys laitteen viasta.
Liitä selvitykseen myös laitteen mahdollinen sarjanumero.

Ota huomioon, että lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta. Mikäli laite ei ole asianmukaisesti pakattu ja vaurioituu matkalla, on lähettäjä vastuussa vahingosta.

Lunastamme vain postitse lähetetyt tuotteet.

 

TAKUUEHDOT

Starbunan tuotteilla on valmistajan myöntämät takuuehdot. Noudata aina laitteiden käyttö- ja asennusohjeita, koska takuun piiriin kuuluu yleensä vain materiaali- ja valmistusvirheet.

Löydät takuutiedot tuotteen teknisistä tiedoista sekä maksukuitista ja lähetysistasta, joka toimii myös takuutodistuksena. Takuun voimassaolo alkaa ostopäivästä. Huomioithan, että korjausarvio on maksullinen, mikäli vika ei kuulu takuun piiriin.

 

TAKUUHUOLTO

Suosittelemme tutustumaan huolellisesti valmistajan takuuehtoihin, jotka tulevat laitteen mukana. Ensisijaisesti takuuviallinen tuote huolletaan kuntoon. Jos jostain syystä huoltoa ei voida suorittaa, vaihdetaan tuote ominaisuuksiltaan vastaavaan tuotteeseen.

 

TAKUUN ULKOPUOLISET VIAT JA NIIDEN KUSTANNUKSET ASIAKKAALLE

Takuu ei koske datan, siirrettävien tallennusvälineiden tai ohjelmien vahingoittumista tai menettämistä, nestevaurioita, ohjelmistovikoja, mekaanisia vaurioita tai muita vastaavia. Jos vika ei kuulu takuun piiriin, veloitetaan asiakkaalta tarkistusmaksu, joka on tuotteesta riippuen vähintään 30 euroa.

Mikäli huollossa tulee ilmi takuun ulkopuolinen vika, ottaa huolto tai Starbuna asiakkaaseen yhteyttä. Huoltoyhtiö veloittaa kustannusarvioinnista hinnastonsa mukaisesti, kuitenkin vähintään 30 euroa. Mikäli laite korjataan takuun ulkopuolella, tarkistus- ja kustannusarviomaksut sisältyvät huollon hintaan. Kuljetuskustannukset lisätään aina hintoihin.

 

ERIMIELISYYSTILANTEET

Starbuna vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa on mahdollista saattaa asia ratkaistavaksi kuluttajariitalautakuntaan. Ennen kuluttajariitalautakuntaan viemistä suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Jos kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan, kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä.