Ilmainen toimitus yli 29,99 € tai vastaaville tilauksille

Takuu ja huolto

Olemme vastuussa kaikista tuotteiden virheistä Suomen lain mukaisesti.
On hyvä idea pitää tuotteidesi mukana toimitettu toimitusluettelo, koska toimitusluettelo toimii todisteena ostoksesta ja takuusta.

TOIMITUS
Jos laitteesi tarvitsee huoltoa, täytä palvelun selvitys ja suorita sitten seuraavat vaiheet laitteen huoltoon:

Toimitus palvelukeskukseen
Helppo ja nopea huolto, anna se toimittaa suoraan valtuutettuun huoltokeskukseen. Sisällytä täytetty huoltoilmoitus ja takuutodistus.

Toimitus postitse
Toimita laite, täytetty huoltoilmoitus ja takuutodistus postitse:

Muista kysyä kuponki lähettämästäsi tuotteesta.
Ota huomioon pidemmät käsittelyajat käsitellessäsi sähköpostia.
Uudelleenmarkkinointi-sähköposti: info@starbuna.fi

PAKKAUS
Pakkaa laite huolellisesti varmistaaksesi, että se kestää kuljetusta. Käytä mahdollisuuksien mukaan alkuperäistä pakkausta tai vastaavaa. Oikea pakkauskoko ja riittävä pehmuste minimoivat kuljetusvaurioiden riskin.

Sisältää:
nimesi ja osoitteesi
puhelinnumero

Ongelmien karttoittaminen.
Ilmoita myös laitteen sarjanumero, jos sellainen on.

Huomaa, että lähettäjä on vastuussa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta. Jos laitteita ei ole pakattu oikein ja ne ovat vaurioituneet matkalla, lähettäjä on vastuussa vaurioista.

Me lunastamme vain postitetut tuotteet.


TAKUUN EHDOT
Starbuna-tuotteille myönnetään valmistajan takuu. Noudata aina laitteen käyttö- ja asennusohjeita, koska takuu kattaa vain materiaali- ja valmistusvirheet.

Löydät takuutiedot tuote-eritelmistä sekä maksukuitti- ja lähetysluettelosta, joka toimii myös takuutodistuksena. Takuu alkaa ostopäivästä. Huomaa, että korjausarvio maksetaan, jos vika ei kuulu takuun piiriin.


TAKUU PALVELU
Suosittelemme, että luet huolellisesti laitteen mukana toimitetun valmistajan takuuehdot. Ensisijaisesti viallinen tuote huolletaan. Jos palvelua ei jostain syystä voida suorittaa, tuote korvataan tuotteella, jolla on samanlainen suorituskyky.

ULKOPUOLINEN TAKUU JA NIIDEN KUSTANNUKSET ASIAKKAALLE
Takuu ei kata tietojen, siirrettävien tallennusvälineiden tai ohjelmistojen vaurioita tai menetyksiä, nestevaurioita, ohjelmistovirheitä, mekaanisia vaurioita tai vastaavia. Jos takuu ei kata vikaa, asiakkaalta veloitetaan tuotteesta riippuen vähintään 30 dollarin tarkistusmaksu.

Jos palvelun havaitaan olevan takuun ulkopuolella, ota yhteyttä Starbunan asiakaspalveluun tai Starbunaan. Palveluyritys laskuttaa hinnastonsa mukaista kustannusarviointia, kuitenkin vähintään 30 euroa. Jos yksikköä korjataan takuun ulkopuolella, tarkastus- ja kustannusarviot sisällytetään palvelukustannuksiin. Kuljetuskustannukset lisätään aina hintoihin.


erimielisyys

Starbuna vastaa kaikista tuotteiden virheistä Suomen lain mukaisesti. Riitatapauksissa on mahdollista viedä asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Ennen kuin lähetät kuluttajariitalautakunnan, suosittelemme, että otat yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Jos kuluttaja ei ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvoihin, kuluttajariitalautakunta voi päättää olla jatkamatta asian käsittelyä.